Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://cdigital.uv.mx/handle/123456789/47596
Título : Using games to improve vocabulary in an intermediate level course
Autor : Zárate González, Alfredo
Rodríguez Luna, Verónica (Directora)
Palabras clave : Inglés--Estudio y enseñanza
Inglés--Vocabulario
Conexionismo
Juegos
Fecha de publicación : 2017
Editorial : Universidad Veracruzana. Facultad de Idiomas. Región Xalapa
Descripción : Vocabulary is one, if not the key element that enables communication between individuals. The larger the lexicon a person possesses, the greater fluency s/he will have and, as a matter of fact, the person will be able to express his/her ideas in a better and more understandable way. In second language learning, vocabulary presented with visuals and fun activities has proved to be better processed by the learner and stored in the long term memory for later use. Thus, in the present study, games were used to rehearse vocabulary in a group of English students with a lower intermediate level...
URI : http://cdigital.uv.mx/handle/123456789/47596
Aparece en las colecciones: Enseñanza del Inglés como Lengua Extranjera

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
ZarateGonzalezAlfredo.pdf1.96 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.