Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://cdigital.uv.mx/handle/123456789/41007
Título : Metacognitive strategies for listening comprehension : a study of MEIF students of english II at the Languaje Center Córdoba Universidad Veracruzana
Autor : Hernández Demeneghi, Rosa Sofía
Ronzón Montiel, Gloria J. (Directora)
Palabras clave : Inglés--Estudio y enseñanza (Superior)
Estrategias metacognitivas
Compresión oral
Aprendizaje
Fecha de publicación : 2009
Editorial : Universidad Veracruzana. Facultad de Idiomas. Región Xalapa
Descripción : This study reports the results of training eleven MEIF (M odelo Educativo Integral Flexible) students of English II at the Language Center of Córdoba of the Universidad Veracruzana on five metacognitive learning strategies for listening com prehension. The selection o f the strategies studied was made, taking into consideration the students’ needs. These strategies were: predicting, paying attention, planning fo r a language task, self-monitoring and self-evaluation...
URI : http://cdigital.uv.mx/handle/123456789/41007
Aparece en las colecciones: Enseñanza del Inglés como Lengua Extranjera

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
HernandezDemeneghiRosa.pdf1.83 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.