Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://cdigital.uv.mx/handle/123456789/35147
Título : The impact of direct and indirect writte corrective feedback strategies on classroom writing activities : the case of a group of MEIF students at the language Center in Orizaba
Autor : Fernández Sosa, Patricia
Santana Martínez , Luis Alejandro (Director)
Palabras clave : Inglés--Estudio y enseñanza (Superior)
Inglés--Retórica
Estrategias de aprendizaje
Aprendizaje por retroalimentación
Fecha de publicación : 2013
Editorial : Universidad Veracruzana. Facultad de Idiomas. Región Xalapa
Descripción : After revising some theoretical considerations adjo ining written corrective feedback (WCF) practice, I carried out research in a group of 12 basic-level students who study English as a foreign language at the Univ ersity of Veracruz under a model called MEIF. Students under this program have shown difficulties such as lack of cohesion and coherence, mistaken use of grammar or vocabulary when writing short paragraphs...
URI : http://cdigital.uv.mx/handle/123456789/35147
Aparece en las colecciones: Enseñanza del Inglés como Lengua Extranjera

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
fernandezsosapatricia.pdf141.75 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.